Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Az adatkezelési tájékoztató elolvastam és nyilatkozom arról, hogy annak megfelelő jogosultsággal

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

Android-os alkalmazás (Készítette: Benkő Dániel)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.


Gáspár Laci - Bolond vagyok mert
49
hallgató

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 11 – 2020. április 2.

- 2020. április 3. 8:09 - 848 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

A koronavírus egy vírusfajta,
ami betegséget okoz.
A betegség,
amit a koronavírus okoz,
hasonlít az influenzára
és tüdőgyulladást okozhat.
Eddig ezt a vírust nem ismertük.
2_4_vagottBővebben a koronavírusról itt olvashatsz:
https://efoesz.hu/egyeb/koronavirus-konnyen-ertheto-tajekoztato/

Jelenleg
Magyarországon
majdnem 600
igazoltan koronavírusos
emberről tudunk.
Ez várható volt.
Egyre több emberről fog kiderülni,
hogy koronavírusos.
Valószínűleg
dezsi_csabasokan vannak olyanok is,
akik elkapták a vírust,
de nem tudjuk róluk.
Sajnos több lett az elhunytak száma is:
már 21 ember halt bele a koronavírusba.

Tegnap Dézsi Csabáról,
Győr polgármesteréről is kiderült,
hogy elkapta a koronavírust.
A győri polgármester volt
az első magyar politikus,
aki igazoltan koronavírus fertőzött.

kapas_bogiSportolók is elkapták
a koronavírust:
Kapás Boglárka volt
az első az úszók közül,
aki megfertőződött.
Később Kozma Dominik
is bejelentette,
hogy elkapta a koronavírust.
Azóta már tudjuk,
hogy több úszó is
elkapta a koronavírust.
Jól érzik magukat,
Kozma-Dominiknincsenek tüneteik.
Ebből is látszik,
hogy a koronavírusnak
nem mindig vannak tünetei.
Van,
aki jól érzi magát,
mégis fertőző.
Ezért fontos,
hogy aki teheti
maradjon otthon!
Ezzel megállíthatjuk
a koronavírus terjedését.

olvaso_emberA világon
nagyon sok ember
nem tud dolgozni.
Azért,
hogy hasznosan teljen
ez az idő,
nagyon sok ember
segít most másokon.
Vannak színészek,
akik videóban
könyveket,
verseket olvasnak fel.
otthoni_szajmaszkItt pedig meséket találsz:
https://www.samsung.com

Vannak varrónők,
akik ruhák helyett
egész nap szájmaszkokat varrnak.
Vannak edzők,
akik ingyen edzéseket tartanak az embereknek.
Ilyen például Rubint Réka,
aki sok edzős videót oszt meg az emberekkel.
Az otthoni edzéshez segítséget itt találsz:
https://www.youtube.com

edzes_otthonSok pedagógus megosztja
az anyagot,
amiből tanít
a többi pedagógussal az interneten.
Az otthoni tanuláshoz segítséget itt találsz:
https://motto.suli.hu

Te is segíts másokon!
Maradj otthon!
Csak akkor menj ki a lakásból,
ha nagyon fontos dolgod van!
Kilenc és dél közt csak akkor menj ügyeket intézni,
tanarha elmúltál 65 éves!

Így segíthetsz megállítani a vírus terjedését.

Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Az első és legfontosabb,
hogy maradj otthon!
Akkor is megfertőzhetsz másokat
amikor nincsenek tüneteid!
maradj otthonGyakran moss kezet!
Fertőtlenítsd a kezed!
Ne adj puszit!
Ne ölelj meg másokat!
Ha betegnek érzed magad,
ne menj orvoshoz!
Inkább telefonálj a segítődnek
vagy a háziorvosodnak.
Így megállíthatjuk
a vírus terjedését.
Friss hírekért,
információért
figyeld a híreket,
és a kormány oldalát,
www.koronavirus.gov.hu-t.

A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

 

Nemzeti Együttműködési Alap

Vakrepülés Színtársulat

MVGYOSZ. székházának felújítása

Online rádió

Erikkancs - a digitális újságos

Alko-soft Hobby Rádió - MyOnlineRadio.hu

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2024. március 29. péntek, Auguszta napja van.
Az év 13. hete és 89. napja.
Holnap Zalán napja és Húsvét vasárnap lesz.

1464. Mátyás király megkoronázása Székesfehérvárott, miután esküt tett az ország szabadságának megtartására, Széchy Dénes esztergomi érsek által avattatott fel.


1918. Vasipari sztrájk-sorozat Budapesten 60000 vasmunkás elbocsájtása miatt.


Kosztolányi Dezső
/ 1885. márc.29. - 1936. nov.3. /

Üllői-úti fák

Az ég legyen tivéletek,
Üllői-úti fák.
Borítsa lombos fejetek
szagos, virágos fergeteg,
ezer fehér virág.
Ti adtatok kedvet, tusát,
ti voltatok az ifjúság,
Üllői-úti fák..."

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


kettő plusz öt = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 324

A Kultúrtanya programajánlója

A rádiónkat is üzemeltető Net-média Alapítvány által üzemeltetett Kultúrtanya – integrált közösségi tér programjaiból ajánlunk!

Kultúrtanya

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com