Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Az adatkezelési tájékoztató elolvastam és nyilatkozom arról, hogy annak megfelelő jogosultsággal

Lejátszás

Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el

Android-os alkalmazás (Készítette: Benkő Dániel)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.


Ez hallható a rádióban:
Műsorajánlat -

Hallgatók száma: 12

Könnyen érthető cikk a koronavírusról – 2. 2020. március 20.

- 2020. március 20. 12:38 - 244 megtekintés

Ez egy könnyen érthető cikk

a koronavírusról.

Az ÉFOÉSZ honlapján

és a Facebook oldalán

minden hétköznap megjelenik

egy könnyen érthető összefoglaló

a friss hírekről,

információkról.

A koronavírus egy vírusfajta,

ami betegséget okoz.

A betegség,

amit a koronavírus okoz,

hasonlít az influenzára

és tüdőgyulladást okozhat.

Eddig ezt a vírust nem ismertük.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz:

https://efoesz.hu/egyeb/koronavirus-konnyen-ertheto-tajekoztato/

 

Tegnap óta még több embernél

mutatták ki

Magyarországon

a koronavírust.

Ez várható volt.

 

A járvány miatt

a Kormány úgy döntött,

hogy a mai naptól

több katona lesz az utcán.

Ne ijedj meg!

Ők segítenek,

hogy rendben menjenek a dolgok.

 

A legtöbb koronavírusos beteg Budapesten

és a környékén van.

 

Sok embernek csak

enyhe tünetei vannak.

Például köhögés és nátha.

 

Vannak néhányan,

akiknél súlyos tünetek vannak,

például tüdőgyulladás.

Őket kórházban ápolják.

 

Egyre több ember kerül

karanténba.

A karantén azt jelenti,

hogy az ember nem mozdulhat ki onnan,

ahol éppen van.

Akinek súlyos tünetei vannak

például tüdőgyulladása van,

az nem mehet el a kórházból.

Ez a kórházi karantén.

 

Van olyan is,

aki elkapta a koronavírust,

de nincsenek tünetei

vagy csak enyhe tünetei vannak.

Például náthás és fáradt.

Nekik otthon kell maradniuk.

Ez az otthoni karantén.

Azért fontos ilyenkor is

otthon maradni

mert a vírus akkor is fertőz,

amikor az embernek

nincsenek tünetei.

 

Amikor valaki megszegi a karantént

vagyis eljön a kórházból

vagy otthonról,

akkor büntetést kap.

 

Jó hírek is voltak tegnap.

Vannak már olyan emberek

Magyarországon

akik felgyógyultak a betegségből.

 

Jó hír az is,

hogy a világon csökkent

a környezetszennyezés.

Például tisztább lett

a levegő és a vizek is.

Ez például attól van,

hogy a járvány miatt:

  • kevesebben dolgoznak,
  • kevesebben autóznak vagy repülnek
  • és kevesebb gyár van nyitva.

 

Mit tegyek,

hogy ne kapjam el

a koronavírust

és ne fertőzzek meg másokat?

 

Az első és legfontosabb,

hogy maradj otthon!

Akkor is megfertőzhetsz másokat

amikor nincsenek tüneteid!

Gyakran moss kezet!

Fertőtlenítsd a kezed!

Ne adj puszit!

Ne ölelj meg másokat!

Ha betegnek érzed magad,

ne menj orvoshoz!

Inkább telefonálj a segítődnek

vagy a háziorvosodnak.

Így megállíthatjuk

a vírus terjedését.

Friss hírekért,

információért

figyeld a híreket,

és a kormány oldalát,

a www.koronavirus.gov.hu-t.

A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

 

Online rádió

Erikkancs - a digitális újságos

Alko-soft

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

  • 6:00: Jóreggelt! - reggeli információs műsor két órában.
  • 8:00: Fülpiszka - Lőrincz Attila zenei műsora - kizárólag értékes magyar előadókkal, hiszen a tisztánhallás mindenkinek jár!
  • 9:00: - film és zene (filmajánló műsor)
    Hallottál egy filmről, de nem tudod eldönteni, hogy megéri-e megnézni? Tetszik egy film betétdala, de a filmet nem ismered? Akkor jó helyen jársz! Egy órában bemutatunk egy filmet és az abban hallható zenéket. Movie and Music - szombaton 17 órától a Hobby Rádióban.
  • 10:00: Tízórai - Godó Gyurival
  • 12:00: Déli hírösszefoglaló -
  • 13:00: Délután - Benne: interjúk, riportok, tudósítások kulturális, szociális és közéleti eseményekről.
  • 14:00: Zamat - finom falatok a konyhában (két órán keresztül)
  • 16:00: Retikül - női magazin sok csajos hírrel és kevés focival
  • 17:00: Nagy generáció - Mindenki, aki a 70-es és 80-as években formálta a zenei világot (retró műsor a legnagyobbakkal)
  • 18:00: Esti hírösszefoglaló - Benne: a nap idézete, névnap köszöntő, évforduló naptár, sport.
  • 19:00: Vers, esti mese, kabaré, a nap érdekessége (riport, interjú, tudósítás), esti ka -
  • 20:00: Fülpiszka - Lőrincz Attila zenei műsora - kizárólag értékes magyar előadókkal, hiszen a tisztánhallás mindenkinek jár!
  • 21:00: - film és zene (filmajánló műsor)
    Hallottál egy filmről, de nem tudod eldönteni, hogy megéri-e megnézni? Tetszik egy film betétdala, de a filmet nem ismered? Akkor jó helyen jársz! Egy órában bemutatunk egy filmet és az abban hallható zenéket. Movie and Music - szombaton 17 órától a Hobby Rádióban.
  • 22:00: Coctail - Érdekes témák, érdekes emberek - magazin műsor - két órán keresztül

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2021. augusztus 4. szerda, Domonkos, Dominika napja van.
Az év 31. hete és 216. napja.
Holnap Krisztina napja lesz.

1298. A pesti országgyűlés szegénységi bizonyítványa az itt alkotott törvénykönyv. A törvény előszava ismerteti az ország közállapotát: "Endre király koronázásakor oklevélbe foglaltattak ugyan, de meg nem tarttattak. Az egyházak, nemesek és más honfiak vagyonukból kifosztva, végnyomorúságra jutottak." A féktelenkedők ellen a kiátkozást és szükség esetén a külerő segítségül hívását rendelte. Ez szegénységi bizonyítvány volt.


1933. A felsőház elfogadja az 1933:XVIII. törvénycikket a földbirtokrendezés befejezéséről.


Lengyel József

Ember hova tartozol?

Ember hova tartozol?
Mutasd mit csináltál!

Nem tettél semmit? Nem baj.
S meglásd eligazítjuk, ha ellenségnek érzed magad.

Semmit se akarsz csinálni?
Annyi mint rossznak lenni.
A senkihez sem tartozókhoz tartozol?
Azt hiszed lehet?!!!

Veszedelmes dolog,
De az történik, amit akarsz:
Élhetsz, ha úgy akarsz,
Meghalsz, ha jobb a veszendőség.

Ez az individuum tisztelése!
Teszel, amint jobb neked!

BKK Információk

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


nyolc szorozva négy = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 310
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com