Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Az adatkezelési tájékoztató elolvastam és nyilatkozom arról, hogy annak megfelelő jogosultsággal (Ha nem jelenik meg a lejátszó, frissítse a képernyőolvasóval a képernyőt - JAWS+ESC)

Lejátszás

Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el

Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.


Ez hallható a rádióban:
Cserháti Zsuzsa és Roy - Két bolond

Hallgatók száma: 4

Híreink a JAWS képenyrőolvasóhoz készített Kutatási modul segítségével is olvashatóak!

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 30 – 2020. május 04.
- 2020. május 5. 7:23 - 47 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
3035 koronavírusos emberről tudunk.
Már 351 ember halt bele a koronavírusba
és már 630 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0504_2

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


Friss hírekmegyek

A vidéki városokban
lazítottak a szabályokon.
Már nincsen kijárási korlátozás.
Fontos tudni,
hogy ettől még nincs vége
a koronavírus járványnak.
A kormány célja,
hogy lassan,fokozatosan
terasz_strandújraindítsák az életet.

Mától a vidéki városokban:
– az üzleteknek nem kell bezárniuk délután 3 órakor
– megnyithatnak az éttermek,
kávézók teraszai,
kerthelyiségei
– kinyithatnak a szabadtéri strandok
– az emberek elhagyhatják az otthonukat
nyomós indok nélkül is
– az orvosok,
fogaszat_idosfogorvosok ismét ellátnak mindenkit,
nem csak a sürgős eseteket

Reggel kilenc és dél közt
vásárolni
továbbra is csak
65 év feletti emberek mehetnek.

Budapesten
és Pest megyében
továbbra is kijárási korlátozás lesz.
üres_varosEnnek az az oka,
hogy a fővárosban
és a környékén
nagyon sok ember él.
Itt a legmagasabb
a koronavírussal fertőzött emberek
száma is.

A kijárási korlátozás azt jelenti,
hogy az otthonát mindenki
csak akkor hagyhatja el,
boltha erre nyomós oka van.
Ilyen ok lehet például:
– amikor boltba kell menni
– amikor orvoshoz kell menni
– kutya sétáltatás.

Budapesten
és Pest megyében
továbbra is délután 3 órakor zárnak be
a boltok,
dohányboltok.
nyitva_infoCsak az élelmiszerboltok maradhatnak nyitva tovább.
Reggel kilenc és dél közt
csak a 65 év feletti emberek mehetnek
vásárolni.
A boltokban
és a tömegközlekedési eszközökön
kötelező a szájmaszk használata.
A mai napon
elkezdődött érettségi időszak.

Ma magyar nyelv
erettsegi_0504és irodalom tantárgyból
tesznek írásbeli vizsgát
a diákok.
Az érettségi megtartása is
szigorú szabályok mellett folyik:
– egy tanteremben maximum 11 diák ül,
egymástól minimum másfél méterre
– a tantermen kívül kötelező a szájmaszk használata
– folyamatosan szellőztetnek a termekben.

Májustól
kutatas_ossznégy magyar egyetem
kezdte el kutatni
a koronavírus terjedését.
Az egész országot vizsgálni fogják.
Azt kutatják,
hogy hány ember kapta el a koronavírust.
Ez azért érdekes,
mert a koronavírussal fertőzött emberek száma
valószínűleg sokkal magasabb,
mint amennyi betegről tudunk.
koronavirus_teszt_2Ennek az az oka,
hogy vannak emberek,
akiknél a koronavírus
nem okoz tüneteket.
Ők is fertőznek,
de nem érzik magukat betegnek.

A vizsgálatba
az ország különböző pontjairól
14 évnél idősebb embereket
fognak meghívni.
koronavirus_teszt_0504Őket telefonon értesítik
május 14-ig.
Akik meghívást kapnak,
azokon elvégzik
a koronavírus tesztet.
Ez nem fájdalmas,
inkább csak kellemetlen érzés.
A vizsgálatban nem kötelező részt venni,
de aki elmegy,
nagyon sokat segíthet abban,
hogy a kutatás sikeres legyen.


info_vége_0424Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.

A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás

Reklám

Jooble

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2020. július 3. péntek, Kornél, Soma napja van.
Az év 27. hete és 185. napja.
Holnap Ulrik napja lesz.

1807. Szentes János nyugalmazott kapitány a királytól engedélyt kap nyomda alapítására Sárospatakon.


1825. Már 13 év és 3 hónap óta nem tartatott országgyűlés; de Ferenc király elvégre meggyőződött, hogy az abszolutizmussal boldogulni nem lehet, azért július 3-án országgyűlést hirdetett Pozsonyban szeptember 11-ére.


Rab Zsuzsa / 1926. júl.3. - /

Verem

"...Itt Petőfi csak olajnyomat,
Arany erre az utat se tudja,
Itt Dózsa csak szivar,
Ady meg lila bankó,
a világűr egy vicc csak a bortócsában.
De országnyi a padló,
amelyről záróra után
felsöprik a csillagokat,
a Fiastyúkot,
a botló cipők jajdulását,
a morzsolódó gerincek csontporát,
a vállakról leszakadt
karokat.

Ebből a veremből
kijutni:
egymás keze volna kötél.

BKK Információk

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


kettő mínusz három = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 304
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com