Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Az adatkezelési tájékoztató elolvastam és nyilatkozom arról, hogy annak megfelelő jogosultsággal (Ha nem jelenik meg a lejátszó, frissítse a képernyőolvasóval a képernyőt - JAWS+ESC)

Lejátszás

Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el

Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.


Ez hallható a rádióban:
Műsorajánlat -

Hallgatók száma: 5

Híreink a JAWS képenyrőolvasóhoz készített Kutatási modul segítségével is olvashatóak!

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 36 – 2020. május 12.
- 2020. május 13. 7:35 - 54 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
3313 koronavírusos emberről tudunk.
Már 425 ember halt bele a koronavírusba
és már 1007 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0512

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


csökkeno_szamFriss hírek

A legfrissebb magyarországi adatokból
az látszik,
hogy csökken
az aktív fertőzések száma.
Ez azt jelenti,
hogy csökken azoknak a száma,
akik éppen most betegek az országban.
A hétvégén csökkent az új fertőzöttek száma is.
johirEz azt jelenti,
hogy egyszerre kevesebben betegedtek meg,
mint eddig.

Ezek jó hírek,
de nem jelenti azt,
hogy túl vagyunk a járványon.

Müller Cecília
az országos tisztifőorvos
tegnap azt mondta,
müller-1hogy a koronavírus fertőzés
halálos áldozatainak
mind volt valami más,
súlyosabb betegsége is.
A legtöbb elhunyt ember
idősebb volt,
mint 65 év.

Fiatalok is elkapták
a koronavírus fertőzést:
67 olyan betegről tudunk,
idos_fiatalaki fiatalabb,
mint 19 éves.

A legtöbb fertőzött továbbra is
Budapesten,
Pest megyében,
Fejér megyében
illetve Zala megyében van.

A kormány szerdán
tárgyalja meg,
hogy lazítsanak-e
terkep0512a budapesti
és pest megyei szabályokon.

Müller Cecília
azt is elmondta,
hogy Magyarország
alacsonyan tudta tartani
a fertőzöttek számát.
Azt mondta,
ez mindannyiunk közös sikere,
mert a magyarok
maszknagyon szigorúan betartották
a szabályokat.

Ahhoz,
hogy a fertőzöttek száma tovább csökkenjen,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Csak akkor hagyd el az otthonod,
ha nagyon muszáj!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Moss kezet!


Mit tegyek,
info_vége_0424
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.

A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás

Reklám

Jooble

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2020. július 5. vasárnap, Emese, Sarolta napja van.
Az év 27. hete és 187. napja.
Holnap Csaba napja lesz.

1044. Aba király ménfői veresége és halála. III. Henrik, miután Aba király a béke némely föltételeit nem teljesítette, harmadszor tört be az országba, s Ménfőnél a pápailag kiátkozott Aba felett árulás segélyével nagynehezen győzelmet nyert. Aba a Tisza vidékére futott a ott azon magyarok által, kiknek rokonait agyonverette, meggyilkoltatott.


1683. Az Udvari Haditanács alelnöke Pozsonyban átveszi a koronaőröktől a Szent Koronát, hogy Thököly és a törökök elől Ausztriába menekítse.


Apáti Miklós / 1944. júl.5. - /

Szakállosodván

"...Átlátván mindenen, én azt akarom:
barát és ellenség már lásson át rajtam.
Boromat kidöntöm, poharam megőrzöm,
hogy eszembe jusson, mit is akartam:

halottnak emléket, a dolgosnak munkát,
hazát a szegénynek, napsütést a rabnak,
jövőt a jelennek, a testnek diadalmát,-
s magamnak maradjak még kicsit fiatalnak."

BKK Információk

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


egy plusz nyolc = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 304
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com