Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Az adatkezelési tájékoztató elolvastam és nyilatkozom arról, hogy annak megfelelő jogosultsággal (Ha nem jelenik meg a lejátszó, frissítse a képernyőolvasóval a képernyőt - JAWS+ESC)

Lejátszás

Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el

Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.


Ez hallható a rádióban:
Napi Evangélium - István atya rovata

Hallgatók száma: 5

Híreink a JAWS képenyrőolvasóhoz készített Kutatási modul segítségével is olvashatóak!

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 43 – 2020. május 21.
- 2020. május 22. 5:31 - 30 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
3641 koronavírusos emberről tudunk.
Már 473 ember halt bele a koronavírusba
és már 1509 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0521

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


növekvőFriss hírek

Mára egy kicsit emelkedett
a koronavírussal fertőzött emberek
száma.
Ez természetes.
Mégis az aktív betegek száma csökkent.
Ez azt jelenti,
hogy többen gyógyultak meg,
mint ahányan újonnan betegedtek meg.
gyogyult_fertozottEz jó hír.
Ez azt jelenti,
hogy alacsony a járványveszély.

A legtöbb fertőzött továbbra is
Budapesten és a környéki megyékben van:
– Pest
– Komárom-Esztergom
– és Fejér megyében.
Magas még a fertőzöttek száma
ezen kívül
minden_harmadikZala megyében.
Minden harmadik fertőzött embert kell
kórházban ápolni.

Tegnap a kormány azt a döntés hozta,
hogy újra kinyithatnak a:
– bölcsődék
– óvodák
– iskolák.

suli_nyitas_2A bölcsődék és óvodák
jövő hétfőn,
május 25-én nyitnak
vidéken,
és június 2-án
Budapesten.

Június 2-ától
kinyitnak az iskolák is.
A tanulók bejárhatnak az iskolákba
suli_on-off-endtalálkozni a tanárokkal,
de megmarad
a járvány alatt használt
digitális oktatási módszer.
Ez azt jelenti,
hogy a tananyagot
interneten kapják meg a tanulók.

Az iskolai tanév hossza
nem változik.
ottalvos_0516A tanévnek a szokásos időben,
június 15-én lesz vége.

Döntés született
az ottalvós nyári táborokkal
kapcsolatban is.
Június 16-a után,
a napközi és az ottalvós táborokat
is meg lehet tartani.
Persze szabályok betartásával.
biztonsagAz erre vonatkozó szabályokat
még nem mutatta be a kormány.

Ne felejtsd el!
Ahhoz,
hogy kevesebb legyen az új beteg,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Moss kezet!


Mit tegyek,
info_vége_0424
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.

A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

  • 6:00: Jóreggelt! - reggeli információs műsor két órában.
  • 8:00: Fülpiszka - Lőrincz Attila zenei műsora - kizárólag értékes magyar előadókkal, hiszen a tisztánhallás mindenkinek jár!
  • 9:00: - film és zene (filmajánló műsor)
    Hallottál egy filmről, de nem tudod eldönteni, hogy megéri-e megnézni? Tetszik egy film betétdala, de a filmet nem ismered? Akkor jó helyen jársz! Egy órában bemutatunk egy filmet és az abban hallható zenéket. Movie and Music - szombaton 17 órától a Hobby Rádióban.
  • 10:00: Coctail - Érdekes témák, érdekes emberek - magazin műsor két órán keresztül
  • 12:00: Déli hírösszefoglaló -
  • 13:00: Délután - Benne: interjúk, riportok, tudósítások kulturális, szociális és közéleti eseményekről.
  • 14:00: Zamat - finom falatok a konyhában (két órán keresztül)
  • 16:00: Retikül - női magazin sok csajos hírrel és kevés focival
  • 17:00: - Fodor Tomival
    Tarts velünk a "Mega slágerek világába"! Minden hétköznap 17-20 óra között jelentkezik a Dolce vita Music Show Fodor Tomival a Hobby Rádióban! Tarts Tomival és ő feldobja a délutánod!
  • 18:00: Esti hírösszefoglaló - Benne: a nap idézete, névnap köszöntő, évforduló naptár, sport.
  • 19:00: Vers, esti mese, kabaré, a nap érdekessége (riport, interjú, tudósítás), esti ka -
  • 20:00: Fülpiszka - Lőrincz Attila zenei műsora - kizárólag értékes magyar előadókkal, hiszen a tisztánhallás mindenkinek jár!
  • 21:00: - film és zene (filmajánló műsor)
    Hallottál egy filmről, de nem tudod eldönteni, hogy megéri-e megnézni? Tetszik egy film betétdala, de a filmet nem ismered? Akkor jó helyen jársz! Egy órában bemutatunk egy filmet és az abban hallható zenéket. Movie and Music - szombaton 17 órától a Hobby Rádióban.
  • 22:00: Coctail - Érdekes témák, érdekes emberek - magazin műsor - két órán keresztül

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2020. május 27. szerda, Hella napja van.
Az év 22. hete és 148. napja.
Holnap Emil, Csanád napja lesz.

1235. IX. Gergely pápa Erzsébet magyar hercegnőt, II. Endre leányát szentté avatta.


1394. Mária királynő lovasbaleset következtében életét vesztette. Váradon temették el nagy pompával.


Balassi Bálint: Borivóknak való

Áldott szép pünkösdnek gyönyörű ideje,
Mindent egészséggel látogató ege,
Hosszú úton járókat könnyebbítő szele!

Te nyitod rózsákat meg illatozásra,
Néma fülemile torkát kiáltásra,
Fákot is te öltöztetsz sokszínű ruhákba.

Neked virágoznak bokrok, szép violák,
Folyó vizek, kutak csak neked tisztulnak,
Az jó hamar lovak is csak benned vigadnak..."

BKK Információk

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


nyolc szorozva kettő = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 304
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com