Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Az adatkezelési tájékoztató elolvastam és nyilatkozom arról, hogy annak megfelelő jogosultsággal

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

Android-os alkalmazás (Készítette: Benkő Dániel)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.


Pokolgép - Metál az ész
48
hallgató

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 51 – 2020. június 3.

- 2020. június 4. 5:04 - 765 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
3841 koronavírusos emberről tudunk.
Már 517 ember halt bele a koronavírusba
és már 2024 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0603

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


oviFriss hírek

Hétfőtől újranyitottak
az iskolák
és az óvodák.

 

Az óvodákba
be lehet vinni a gyerekeket.
iskolaAz óvónők
ugyanúgy figyelnek rájuk,
mint a koronavírus járvány előtt.

 

Az iskolák
nem ugyanúgy működnek most,
mint a koronavírus járvány előtt.
A diákok bemehetnek.
tanar_segitA tanárok is bemennek az iskolákba.
Rendes tanórák nincsenek.
A diákok megbeszélést tarthatnak
a tanárokkal.
Segítséget kérhetnek,
ha valamit nem értenek.
Megpróbálhatnak javítani
az év végi jegyükön.

junius_15

Ez azért fontos,
mert az iskolai tanév
június 15-én véget ér.

 

A legtöbb iskolában ügyelet is lesz.
Ez azt jelenti,
hogy a diákokra
ugyeleta tanárok figyelnek napközben.
Ez azért fontos,
mert sok szülő
már visszamehetett dolgozni.
Nem tudnak otthon maradni
a gyerekekkel.

 

Csak kis csoportokban lehetnek együtt a diákok.
iskola_udvarNem szabad sokan egyszerre
egy teremben lenniük.
Az udvarra is úgy mehetnek ki,
hogy a kis csoportok egymást váltják.
Egyszerre nem lehet kinn sok tanuló az udvaron.

Most,
hogy lassan újraindul az ország,
mindenkit az érdekel,
hogy mi lesz a gazdasággal.
nehez_helyzetA koronavírus járvány miatt
nagyon sok ember veszítette el
a munkáját.

Sok vállalkozás tönkrement.
Sok a munkanélküli ember.
Az egész világot megviselte
a koronavírus járvány.
Az egész világon
sok munkahely szűnt meg.
nehez_helyzet_2Nehéz lesz a következő időszak.
Nehéz lesz az embereknek
újra munkába állni.
A vállalkozóknak újra beindítani
a vállalkozásukat.
Sajnos sokan lesznek,
akiknek nem is fog sikerülni.

megprpbalni_ujra

 

Ne feledd,
hogy Magyarországon továbbra is
veszélyhelyzet van.
A kormány ma újratárgyalja,
hogy meddig tartson Magyarországon
a veszélyhelyzet.

figyelem

Ahhoz,
hogy kevesebb legyen az új beteg,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Moss kezet!


Mit tegyek,
info_vége_0424
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.

A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

 

Nemzeti Együttműködési Alap

Vakrepülés Színtársulat

MVGYOSZ. székházának felújítása

Online rádió

Erikkancs - a digitális újságos

Alko-soft Hobby Rádió - MyOnlineRadio.hu

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2024. április 26. péntek, Ervin napja van.
Az év 17. hete és 117. napja.
Holnap Zita, Mariann napja lesz.

1422. V. Albert osztrák herceg menyegzője Zsigmond király leányával, Erzsébet főhercegnővel.


1849. Komáromi csata. A 30000 főnyi ellenséggel a 24000-nyi magyar csapat éjféltől délután 2-ig harcolt, midőn az ellenfél Győr felé menekült.


Weöres Sándor: Ha a világ rigó lenne

Ha a világ rigó lenne,
Kötényemben ő fütyülne,
Éjjel-nappal szépen szólna,
Ha a világ rigó volna.

De ha a világ rigó lenne,
kötényembe nem is férne,
Kötényem is honnan volna,
Ha egész világ rigó volna.

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


egy mínusz hét = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 324

A Kultúrtanya programajánlója

A rádiónkat is üzemeltető Net-média Alapítvány által üzemeltetett Kultúrtanya – integrált közösségi tér programjaiból ajánlunk!

Kultúrtanya

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com