Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Az adatkezelési tájékoztató elolvastam és nyilatkozom arról, hogy annak megfelelő jogosultsággal

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

Android-os alkalmazás (Készítette: Benkő Dániel)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.


Hírek
57
hallgató

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 62 – 2020. június 18.

- 2020. június 19. 11:07 - 674 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

könnyen_logo_vector.cdrKedves Olvasóink!

Az elmúlt időszakban
minden hétköznap
könnyen érthető cikkeket
készítettünk számotokra
a koronavírussal kapcsolatban.

 

egyenloÚgy gondoljuk,
hogy fontos,
hogy mindenki egyenlően hozzáférjen
az információkhoz,
emiatt választottuk ezt a formát
ebben a mindenki számára nagyon nehéz
néhány hónapban.

 

kormanyMagyarország kormánya
hónapokkal ezelőtt
veszélyhelyzetet hirdetett ki.
Erre a koronavírus járvány miatt volt szükség.
A veszélyhelyzet tegnap éjfélkor megszűnt.
Kedden szavazták meg
a parlamenti képviselők.

 

aderTegnap délután
Áder János
Magyarország köztársasági elnöke is
aláírta az erről szóló törvényt.

 

Ez azt jelenti,
hogy megszűnik a kormány rendkívüli felhatalmazása.
szavazasA kormány eddig azonnal
hozhatott döntéseket,
törvényeket.
Nem kellett megszavazni a képviselőknek.
A veszélyhelyzet megszűnésével
újra szavazniuk kell a képviselőknek
az új törvényekről.

 

operativ_torzsNem lesz minden nap
sajtótájékoztató sem.
Az operatív törzs nem szűnik meg,
de nem fognak minden nap
bejelentéseket tenni.

 

Figyelik a koronavírusos fertőzöttek számát.
Lehet,
adatok_figyelesehogy később megint sok lesz a fertőzött.
Erre is fel kell készülniük.

Az életünk már majdnem visszatért
a rendes kerékvágásba.
Jelenleg Magyarországon
egészségügyi válsághelyzet van.

 

mindenki_vasarolEz azt jelenti,
hogy néhány szabályt még be kell tartanunk,
de sok szabályon már enyhítettek.
Ilyen szabály például,
hogy már bármikor
lehet menni vásárolni.
Úgy,
mint a koronavírus járvány előtt.

 

elso_hullam_vege

A koronavírus járvány első hullámának vége.
Szerencsére már nincs annyi új fertőzött.

Nincsenek új hírek
a koronavírus járvánnyal kapcsolatban.
Így mi sem fogunk minden nap cikket írni.

 

facebook_2EFOESZlogo_2cikket_irniAz elmúlt 14 héten,
összesen 62 darab cikket írtunk
a koronavírussal kapcsolatban.

 

A cikkeket folyamatosan kiraktuk
Facebook oldalunkra
és az ÉFOÉSZ honlapjára is.
Cikkeinket nagyon sokan olvasták online.

olvasniA három hónap alatt
a Facebook oldalunkon
naponta átlagosan
2500
olvasónk volt.
Az ÉFOÉSZ honlapján pedig
naponta átlagosan 70
olvasónk volt.

index-logo-keretesA koronavírusról szóló
könnyen érthető tájékoztatónkat
pedig majdnem 7000-ren olvasták.

 

Az Index.hu internetes hírportálon
heti három összefoglalót jelentettünk meg.

 

intezetA cikkeket minden nap,
elküldtük több mint 100
bentlakásos intézmény felé.
Így az ottlakók,
is értesülhettek
a legfontosabb hírekről.

 

karanténEz azért is fontos,
mert a bentlakásos intézetek lakói
március óta
nem járhattak ki az intézetekből
és látogatási tilalom is volt.

 

Az intézményi lakóktól
és az internetes olvasóktól
pozitivis nagyon jó visszajelzéseket kaptunk
a cikkekkel kapcsolatban.
Hasznosnak és érdekesnek tartották a cikkeket.

 

Emellett írtunk:

  • Húsvéti,
  • Anyák napi,
  • anyaknapieasterMájus 1-jei
  • és Pünkösdi különkiadásokat is.

 

Most búcsúzik
a könnyen érthető kommunikációs csapat is.
De a munkát nem fejezzük be.
Már gondolkodunk,
bucsu_finalhogyan tudnánk folytatni
a híradásokat.
Hamarosan jelentkezünk!

Ezt a hír itt tudod letölteni >>>

Addig is kövessétek
a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/
EFOESZlogo_2
és a honlapunkat:
http://efoesz.hu/

ÉFOÉSZ Központ
Könnyen érthető kommunikációs csapat

A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

 

Nemzeti Együttműködési Alap

Vakrepülés Színtársulat

MVGYOSZ. székházának felújítása

Online rádió

Erikkancs - a digitális újságos

Alko-soft Hobby Rádió - MyOnlineRadio.hu

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2024. április 26. péntek, Ervin napja van.
Az év 17. hete és 117. napja.
Holnap Zita, Mariann napja lesz.

1422. V. Albert osztrák herceg menyegzője Zsigmond király leányával, Erzsébet főhercegnővel.


1849. Komáromi csata. A 30000 főnyi ellenséggel a 24000-nyi magyar csapat éjféltől délután 2-ig harcolt, midőn az ellenfél Győr felé menekült.


Weöres Sándor: Ha a világ rigó lenne

Ha a világ rigó lenne,
Kötényemben ő fütyülne,
Éjjel-nappal szépen szólna,
Ha a világ rigó volna.

De ha a világ rigó lenne,
kötényembe nem is férne,
Kötényem is honnan volna,
Ha egész világ rigó volna.

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


három mínusz kilenc = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 324

A Kultúrtanya programajánlója

A rádiónkat is üzemeltető Net-média Alapítvány által üzemeltetett Kultúrtanya – integrált közösségi tér programjaiból ajánlunk!

Kultúrtanya

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com