Sokkoló reklámfilmet forgatott Herendi Gábor

Beküldve ide: Látássérültek | 0

Újszerű, sokkoló kisfilmmel próbálja meggyőzni az embereket arról Herendi Gábor és a Vakrepülés társulat két színésze, hogy a vakok is ugyanúgy élnek, mint az egészséges emberek.Herendi nem véletlenül vállalta el a Tv spot forgatását, hiszen egyik barátja, példaképe egy vak férfi, aki nem egyszer megmentette a rendező életét.

Herendi nem véletlenül vállalta el a Tv spot forgatását, hiszen egyik barátja, példaképe egy vak férfi, aki nem egyszer megmentette a rendező életét. Herendi Gábort mindenki ismeri, mint a Valami Amerika című film rendezőjét. Most különleges reklámfilmet forgat, amely egy hétköznapi, ugyanakkor nem megszokott szituációba helyezi a vak főszereplőket. „A Veszekedés című film egy merész próbálkozás annak érdekében, hogy végre mindenki megértse: a fogyatékos személyek is ugyanolyan emberek, mint mi. Ugyanúgy élnek, ugyanúgy éreznek. A kisfilm egy olyan hétköznapi szituációt mutat be, ami egy vak pár életében is megtörténik.” Herendi Gábor azért vállalta el a kisfilm forgatását, mert a példaképe egy vak házaspár. „Először a férjet ismertem meg, aki masszőrként dolgozik, és emiatt rengeteget köszönhetek neki, mondhatnám azt is, nem egy ízben mentette meg az életemet. Az évek során nagyon jó barátok lettünk, megismertem a párját is, aki szintén vak, és őszintém mondom, kevés olyan boldog párt láttam életemben, mint amilyenek ők. Szerencsések.” A “vakos” reklámszpot dec. 10-étől forog a nagyobb televíziók képernyőin. Rádiónk és partnerünk a Vakrepülés Színtársulat motorja Máj Kriszta és Pille (Pál Zsolt) – rádiónk főszerkesztője – játszák a film szerepeit. A filmek megnézhetőek interneten is, az egyenloesely.freeblog.hu oldalain. A film – három másik hasonló produkcióval együtt – decemberben forog majd több televíziós csatornán. Ezek szintén a fogyatékosság egy-egy típusát járják körbe: vakság, siketség, mozgáskorlátozottság. A Miniszterelnöki Hivatal decemberben induló kampányának célja a fogyatékkal élők társadalmi elfogadottságának erősítése. A reklámfilmek mindegyike azt igyekszik tudatosítani, hogy a fogyatékkal élők ugyanolyan gondolatokkal és érzésekkel élnek közöttünk, mint bárki, így ugyanolyan jogok és bánásmód illeti meg őket.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük


4 * hat =

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..